Nieuws over de voetbalmeiden van VV Baarlo

Verslag interland VV Baarlo MO12 - AFC Stomeham Girls MO12

4 april 11:15  Nederland - Engeland Oftewel Boalder vs the AFC Stoneham girls Voor deze vriendschappelijke interland op 2e paasdag hebben René en Frank (de ambassadeurs van het "Boalders" vrouwenvoetbal) twee "bondscoaches" aangesteld. Floor en Rosa hebben deze kans gegrepen om het "boalders" meidenvoetbal internationaal op de kaart te zetten. meer »

Fotoreportage bezoek AFC Stoneham Girls

4 april 10:45  Op Paasmaandag kregen we bezoek uit Engeland. De meiden MO12 van AFC Stoneham, in het Zuiden van Engeland in de buurt van Southampton, speelden een wedstrijd tegen een samengesteld MO12 van onze club. Het werd een meer dan geslaagde ontmoeting, we zijn inmiddels al uitgenodigd om naar Engeland te komen.meer »

Meiden Engelse club AFC Stomeham op bezoek

27 maart 16:45  Paasmaandag, 1 april, krijgen we bezoek uit Engeland. Op de dag dat onze club precies 97 jaar bestaat komt een meidenteam van AFC Stoneham naar Baarlo om een wedstrijd te spelen tegen een samengesteld meiden onder 12 elftal van VV Baarlo.meer »

Visueel jaaroverzicht 2023

7 januari 13:45  We hebben een fotoreportage gemaakt van het jaar 2023. Een jaar waarin we weer hebben kunnen genieten van mooie voetbalweekenden. Een jaar waarin veel teams ook hebben laten zien hoe leuk een teamsport is. Veel teams hebben leuke teamuitjes georganiseerd. We kijken dan ook terug op een heel mooi 2023.meer »

Baarlo-meiden MO17 wederom op bezoek bij ouderen in De Weem

5 januari 15:30  Net vóór de Kerstdagen, donderdag 21 december jl., vond er een zoveelste gezellig en geslaagd samenzijn plaats tussen de jeugdige speelsters (en begeleiders) van team MO17 en de ouderen van De Weem. Dit in het kader van verbondenheid zoeken tussen oud en jong! Tijdens het samenzijn staat er ook altijd een activiteit op het programma om dit te stimuleren. Ditmaal in de vorm van een quiz, waarin kennis en weetjes over het Baarlo van nu en vroeger centraal stonden met de nodige hilariteit en heel veel gedeeld plezier als extra bonus.meer »

Meiden MO17-1 officieus kampioen

20 december 16:45  Onze meiden van MO17-1 zijn als 2e geëindigd in de competitie in fase 2 van het lopend seizoen. De laatste wedstrijd wordt niet meer gespeeld omdat de tegenstander niet meer wil voetballen. Met 1 punt achterstand en een wedstrijd minder zijn onze meiden op basis van de minste verliespunten toch kampioen! Proficiat, dik verdiend en succes in de 1e klasse.meer »