Eerste nieuwsbrief in 2019

Op dinsdag 3 september 2019 zijn we gestart met het versturen van een digitale nieuwsbrief. Een belangrijk middel om al onze leden op de hoogte te brengen van het laatste nieuws en ontwikkelingen bij de club. In de loop van 2020 hebben we de rubrieken in de spotlight en de hobby van toegevoegd. Verder hebben we nog meer ideeën om de nieuwsbrief aantrekkelijker te maken in de nabije toekomst.

Aanmelden voor de nieuwsbrief

Als jij in de toekomst ook de digitale nieuwsbrief wilt ontvangen, meld je aan via onderstaand formulier.

Je kunt ook gewoon een mail stuur naar naar [email protected], dan voegen wij jou toe.

Reeds verstuurde nieuwsbrieven

De volgende nieuwsbrieven zijn inmiddels verstuurd: