Fotogalerij vrouwenvoetbal

In Arnhem weten ze nu wie VV Baarlo is

27 januari 8:30  Het is inmiddels een traditie geworden, het selectie-uitje tijdens de winterstop van de mannen- en vrouwenselectie. Dit keer ging de reis niet naar Zuid-Limburg, maar was Arnhem (Elden) de plaats van bestemming. VV Eldenia was de tegenstander voor de 4 teams. Naast de oefenwedstrijden staat deze dag in het teken van verbinding en gezelligheid. En we kunnen zeggen dat het weer een uiterst nuttige en vooral gezellige dag werd. In Arnhem weten ze nu wie VV Baarlo is.meer »

MO17-1 zorgt voor verbinding tussen oud en jong

18 april 8:45  Al 7 jaar lang doet VV Baarlo met de meiden mee aan het project De Buitenspelval van Kerngezond (van Maurice Graef). Afgelopen zaterdag weer een bijzondere dag, waarbij de ouderen van De Weem uitgenodigd waren om mee naar de uitwedstrijd tegen SJO ESB MO17-1 te gaan. De Fortuna Sittard spelersbus werd geregeld en dat maakte het uitje natuurlijk compleet. Zowel jong als oud heeft genoten van deze dag, ondanks de nederlaag van Baarlo. Bekijk de mooie fotoreportage van deze dag.meer »

Trainingsdag heren en vrouwenselectie

20 januari 8:15  Na 3 jaar was het eindelijk weer eens zover. De corona-pandemie was tijdelijk spelbreker, maar zaterdag 7 januari maakten de selectieteams van dames 1+2 en heren 1+2 weer hun dagtrip. De organisatie was er weer in geslaagd In LHC Eygelshoven een voetbalvereniging te vinden, die bereid was om als gastheer te fungeren. Het werd weer een memorabele en supergezellige dag.meer »

Fotoreportage MO19-1 at Dana Cup 2022

26 augustus 8:30  Onze meiden van MO19-1 hebben in 2022 deelgenomen aan de Dana Cup, een groot internationaal jeugdtoernooi in Denemarken. Een onvergetelijke ervaring, die volgens iedereen voor herhaling vatbaar is. Bekijk de uitgebreide fotoreportage.meer »

Kampioenswedstrijd meiden MO19-1

11 juni 14:15  Foto's van de kamioenswedstrijd van de meiden MO19-1, thuis tegen Berghem Sport MO19-1, 4-0 winst.meer »

Benefietduel ter nagedachtenis aan Harry Huis

22 april 14:30  Ter nagedachtenis aan ons overleden lid Harry Huis hebben de dames van VV Baarlo een benefietwedstrijd georganiseerd.meer »