Werkgroep Financiën

Algemeen

De Werkgroep ​Financiën ​zorgt voor een verantwoorde financiële huishouding van VV Baarlo. De werkgroep zorgt ervoor dat de vereniging financieel gezond is en dat ook blijft.

Taken

• Beheren van de geldmiddelen van de vereniging.
  • Zorgt voor bezetting entree bij thuiswedstrijden van het eerste elftal.
  • Zorg dragen voor de eventuele reserves overeenkomstig de afspraken en besluiten van de vereniging.
  • Periodiek uitbrengen van een financieel verslag aan het bestuur.
  • Verantwoordelijk voor totale (concept)begroting, die wordt voorgelegd aan het bestuur.
  • Bewaken van de verenigingsbudgetten, waarbij opgemerkt dat budgethouders vrijheid van onderhandelen hebben binnen zijn/haar, door het bestuur en ledenvergadering goedgekeurde budgetten.
  • Adviseert de club over de noodzakelijk af te sluiten verzekeringen.
  • Beheert en houdt toezicht op alle op clubnaam staande rekeningnummers.
  • Kostenbesparende maatregelen voorstellen bij het bestuur
  • Alert blijven op mogelijke subsidies en zorgdragen voor aanvraag en afhandeling daarvan
  • Betalen van reiskosten declaraties aan teams en vrijwilligers.
  • Tijdig afhandelen van financiële zaken. Transacties boven het in de statuten vastgesteld bedrag​​ dienen eerst goedgekeurd te worden door het Dagelijks Bestuur.
  • Verantwoordelijk voor de loonadministratie.
  • Voert kascontrole uit op de kantine opbrengsten.

Samenstelling