VV Baarlo in de media

Kranten en online mediakanalen

Op deze pagina vind je artikelen over VV Baarlo in andere media. Bij artikelen op online mediakanalen hebben we direct een link opgenomen naar het betreffende artikel. Let op, deze link opent in een nieuw venster.

Mocht jij een artikel vinden dat we niet op deze pagina (of het archief van deze pagina) hebben opgenomen, stuur het door naar [email protected]

ZATERDAGDERBY MET DIVERSE PRIORITEITEN (Wedstrijd van de week 3e klasse B)

25 maart 13:00  VV Baarlo tegen Sportclub Irene is de enige Noord-Limburgse derby in 3B. Dat beide clubs verder onbekende tegenstanders treffen, is ook met het oog op de kantine-inkomsten een fikse aderlating. Om wat meer geld in het laatje te krijgen, is de ‘derby op zaterdagavond’ in het leven geroepen. De tweede editie ging met 0-2 naar Irene.meer »

INTERVIEW (Dagblad De Limburger): Wim Rijs (62) verruilt Sporting ST voor Baarlo