Afmelden als lid

Ik wil (voorlopig) stoppen met voetballen

Vind jij voetbal niet meer zo leuk? Of kun je voetballen niet meer combineren met werk of studie? Of wil jij een andere sport gaan proberen? Je kunt je afmelden als lid door een mail te sturen naar [email protected]. Laat ons ook even weten waarom je stopt.

Let wel, als jij je afmeldt dan tellen de jaren dat je lid bent niet door. Wil je tijdelijk stoppen dan kun je ook steunend lid worden voor € 20,- per jaar. Je blijft dan lid van de club, waardoor je straks eventueel je 25-jarig of 50-jarig jubileum kunt vieren. Je kunt dan o.a. ook (blijven) deelnemen aan clubactiviteiten en hebt gratis toegang bij thuiswedstrijden van Baarlo 1.