Junioren VV Baarlo

VV Baarlo kent een actieve jeugdafdeling. Naast het trainen en spelen van wedstrijden worden er diverse andere voetbalgerelateerde activiteiten voor de jeugd georganiseerd. Denk aan jeugdtoernooien, zaaltrainingen en - toernooien in de winterstop, speciale trainingsdagen (zoals bijvoorbeeld een meidentraining). Hoogtepunt van het jaar is de altijd zeer geslaagde afsluitingsavond voor de jeugd, waarbij ook alle ouders uitgenodigd worden.

Samenwerking Fortuna Sittard Academy (FSA)

Sinds begin 2023 zijn we partnerclub van de Fortuna Sittard Academy (FSA), de jeugdvoetbalopleiding van Fortuna Sittard. Met deze samenwerking kunnen we onze club verder ontwikkelen. Voor meer informatie over deze samenwerking klik op het logo hieronder.

Logo Fortuna Sittard Academy (FSA)

Kom ook voetballen bij VV Baarlo

Lijkt het jouw leuk om een balletje te trappen bij de jeugd van VV Baarlo, maar heb je daar nog wat vragen over? Neem dan even contact op met de Jeugd Commissie via [email protected]. Wil je een aantal proeftrainingen, stuur dan een mail naar [email protected]. Je kunt je uiteraard ook gelijk aanmelden als lid. Iedereen is welkom bij ons.

Foto jeugdtoernooi VV Baarlo tennishal, winterstop 2016Foto kabouters VV Baarlo - MVC19, 2019