Werkgroep Scheidsrechters

Algemeen

De Werkgroep Scheidsrechters zorgt ervoor dat er binnen de vereniging voldoende scheidsrechters zijn, zowel voor de jeugd als senioren.

• Formuleren en uitdragen van een actief scheidsrechtersbeleid.
  • Wekelijks aanstellen van de scheidsrechters voor de verschillende wedstrijden.
  • Spelregelkennis van scheidsrechters, leden en ouders op peil brengen en houden.
  • Aanspreekpunt scheidsrechters voor voorvallen tijdens de wedstrijden.
  • Zorg dragen voor het in stand houden van de scheidsrechtersgroep.
  • Werving en opleiden/begeleiden van nieuwe scheidsrechters.
  • Contact houden met andere verenigingen en de SVO Venlo.
  • Kleding clubscheidsrechters verzorgen, in samenspraak met de werkgroep Kledingfonds.

Samenstelling

De werkgroep is nog in oprichting. Momenteel kent de club alleen nog een scheidsrechtercoördinator, die wekelijks scheidrechteraanstellingen regelt en plant tijdens het voetbalseizoen én de contactpersoon is voor de clubarbiters.