Werkgroep Kantinebeheer

Algemeen

De Werkgroep ​Kantinebeheer ​zorgt voor de planningen en uitvoering van alle werkzaamheden en activiteiten die betrekking hebben op de kantine.

Taken

• Vaststellen van het assortiment en de te hanteren tarieven.
  • Vaststellen aan te houden openings- en sluitingstijden, in overleg met het bestuur.
  • Er op toezien dat de hygiënecode in acht wordt genomen.
  • Verantwoordelijk voor een goede en correcte exploitatie van het clubhuis.
  • Zorgt dat alle benodigde officiële documenten up to date zijn en blijven (zoalsvergunningen, horecacode, milieu).
  • Zorg dragen dat alle kantine medewerkers de IVA instructie hebben gekregen.
  • Zorg dragen dat de kantine in goede staat van onderhoud is en blijft, in samenspraak met de Werkgroep Accommodatiebeheer.
  • Tijdig bestellingen doen bij de diverse leveranciers en controle uitvoeren op juisteleveringen, waarbij rekening te houden met zomer- en winterstop en geplande activiteiten.
  • Zorgt voor de afvalverwerking conform gemeentelijke richtlijnen (scheiden vanafval).
  • Zorgt voor de planning van bar- en keukenpersoneel.
  • Werven, opleiden en behouden van voldoende vrijwilligers voor de bar- en schoonmaakdiensten, in samenspraak met de Werkgroep Vrijwilligers.
  • Kantine opbrengsten opbergen in de kluis.
  • Stelt jaarlijks een begroting op t.b.v. de kantine.
  • Voert i.s.m. de penningmeester de boekhouding van de kantine.
  • Bijhouden van een kasboek voor een duidelijk inzicht in de inkomsten en uitgaven van de kantine.
  • Verzorgen van de thee/ranja voor de spelers en scheidsrechter tijdens de pauze of na afloop van wedstrijden.
  • Verzorgen van de bestuurskamer tijdens thuiswedstrijden van Baarlo 1.

Samenstelling