Sponsor informatie

VV Baarlo is in beweging

De laatste jaren is VV Baarlo in ontwikkeling en dat gaat nog wel een aantal jaren verder. Op verschillende vlakken wordt er geïnvesteerd in verdere professionalisering van de club. Een jong bestuur. Een actieve Werkgroep Activiteiten. Een stabiel ledenaantal. Een goed onderhouden sportpark De Meeren. Slechts een kleine greep uit de voorbeelden dat VV Baarlo verandert om zo de club te klaar maken voor de toekomst.

Sponsordag 2016, dagje golfenSponsor worden bij VV Baarlo

Het sponsoren van onze vereniging is niet zomaar een keuze. Je hebt een band met de club en daarom wil jij graag een steentje bijdragen. Je wilt graag werken aan je naamsbekendheid in de regio. Je kiest voor het sponsoren van voetbal omdat het bijdraagt aan een positief imago. Redenen genoeg om sponsor te worden bij VV Baarlo.

Je krijgt er ook iets voor terug

Naast naamsbekendheid krijg je ook iets terug van de club. Om onze waardering uit te spreken naar onze sponsoren, organiseren we jaarlijks een sponsoravond, waarbij elke sponsor met 2 personen aan kan deelnemen. En in 2019 heeft de Werkgroep Fondsenwerving met groot succes de eerste 'business avond' georganiseerd, dat in de nabije toekomst een vervolg gaat krijgen.

Alle mogelijkheden op een rij

Bij VV Baarlo zijn er verschillende mogelijkheden om sponsor te worden. De Werkgroep Fondsenwerving heeft een uitgebreid sponsorboekje samengesteld. Specifieke wensen en ideeën zijn daarnaast uiteraard ook bespreekbaar, de leden van de Werkgroep Fondsenwerving gaan graag het gesprek met je aan.

Bekijk hieronder het sponsorboekje waarin alle mogelijkheden uitgebreid zijn beschreven.

Bladerversie

PDF - versie (downloadable)

VV-Baarlo-Sponsorboekje_preview.jpg VV-Baarlo-Sponsorboekje_preview.jpg

Mocht je nog vragen hebben over de mogelijkheden om sponsor te worden, of heb je andere vragen voor de Werkgroep Fondsenwerving?  Aarzel niet en stuur een mail naar [email protected].