VV Baarlo App

Algemeen

De allereerst clubapp, weer een nieuwe mijlpaal bereikt op dinsdag 19 januari 2021. Als je de app installeert dan kun je zelf nog je favoriete team(s) toevoegen. Ook kun je aangeven waarvoor je pushmeldingen wilt ontvangen. Belangrijke mededelingen vanuit de club ontvang je dan direct via een pushbericht.

Omdat we op dit moment niet alle mogelijkheden gebruiken van VoetbalAssist, werkt niet alles in de app zoals je misschien verwacht. Wij maken bijvoorbeeld nog geen gebruik van de 'Club Tv Scanner' en 'Sparen voor de club'. De mogelijkheden van deze 2 opties en een aantal andere functionaliteiten in VoetbalAssist worden verder onderzocht. In de nabije toekomst gaan we hier zeker gebruik van maken.

Installeren van de app

1. Download de 'VoetbalAssist ClubApp' in de Playstore/Appstore.
  2. Open de ClubApp en zoek op 'VV Baarlo'.
  3. Selecteer VV Baarlo logo om het juiste icon toe te voegen op je mobiele telefoon.

Instellen push notificaties

1. Ga in het menu naar 'Instellingen'.
  2. Kies waarvoor je push notificaties wilt instellen.

Instellen favoriete teams

1. Ga in het menu naar 'Instellingen'.
  2. Kies voor het tabblad 'Favoriete teams'.
  3. Selecteer jou favoriete team(s).

Let op: Nog niet alles in de app geactiveerd

In de app zijn nog niet alle onderdelen geactiveerd. We maken op dit moment geen gebruik van bijvoorbeeld 'vrijwilligerstaken', 'Liveblog wedstrijden', 'ClubTv Scanner', 'Sparen voor de club'. Verder ondersteunt het menu een inlogfunctie, die gerelateerd is aan vrijwilligerstaken. Maar daar maken we dus geen gebruik van nu.

Vragen of opmerkingen

Heb je verder vragen of opmerkingen over de app, stuur dan een mail naar [email protected]. De app wordt door VoetbalAssist doorontwikkeld met andere verenigingen die de app gebruiken. Alle ideeën/opmerkingen zijn welkom, waar nodig sturen we de ideeën/opmerkingen door naar VoetbalAssist.

Screenshot VV baarlo app, screenshot 01Screenshot VV baarlo app, screenshot 02Screenshot VV baarlo app, screenshot 03Screenshot VV baarlo app, screenshot 04

Screenshots installatie van de VV Baarlo ClubApp