Meiden Engelse club AFC Stomeham op bezoek

27 maart 2024 16:45

Paasmaandag, 1 april, krijgen we bezoek uit Engeland. Op de dag dat onze club precies 97 jaar bestaat komt een meidenteam van AFC Stoneham naar Baarlo om een wedstrijd te spelen tegen een samengesteld meiden onder 12 elftal van VV Baarlo.

Om 09.00 ontvangen we onze gasten uit Engeland en wordt er een ontbijt geserveerd, waarbij een aantal speelsters van onze vrouwenselectie komt assisteren. Na het ontbijt spelen de meiden een oefenwedstrijd, als opwarmer voor de wedstrijd VV Baarlo Vr1 - FCV Venlo Vr1. Vr1 kan maandag de koppositie overnemen van Volharding Vr1, dat niet in actie komt. De vrouwen zijn dit seizoen een serieuze kandidaat geworden voor het kampioenschap.

Ook heren 4 is in de race voor het kampioenschap en speelt om 10.30 uur thuis tegen het 4e van de fusieclub SV Lottum / GFC. De mannen verslikten zich afgelopen zaterdag in MVC en willen dat zondag even recht zetten.

Dus tot maandag in De Meeren!

Facebook_matchday_1_april_VV_Baarlo.png