Geslaagde Reanimatie/AED cursus voor BHV-leden VV Baarlo

10 april 2024 22:00

LenG

Onlangs was er weer de (herhalings)cursus "Reanimatie/AED-bediening". Hier namen weer een 7-tal leden van onze vereniging met succes aan deel. Ditmaal samen met een aantal andere cursisten uit Peel en Maas. De cursus werd wederom gegeven door onze verzorger bij de selectie én bevoegd EHBO-instructeur Jacques Boonen. Ditmaal tezamen met collega-instructrice Gert Bos uit Nederweert. Beiden dank daarvoor. Deze instructieavond vond net als afgelopen jaar plaats in "Gemeenschapshuis In Kepèl" (GIK), de voormalige huishoudschool in Panningen. Alle deelnemers ontvingen direct na afloop weer een (hernieuwd) certificaat "Reanimatie/AED".

Al deze vrijwilligers zijn wij dankbaar  voor het zich beschikbaar stellen als BHV'er bij de club en de bereidheid om geoefend te blijven om in noodgevallen de juiste hulp cq. ondersteuning te verlenen. Maar ook bij andere gelegenheden kunnen deze levensreddende vaardigheden zo nodig van pas komen, zoals in de thuissituatie of elders. Misschien redenen voor andere leden, zoals bijvoorbeeld teamleiders, om zich bij een volgende gelegenheid ook in te schrijven voor deze reanimatiecursus, die ook geschikt is voor beginners.

20240320_Reanimatiecursus_VVBaarlo_2.jpg

Meer foto's hier